måndag 12 mars 2012

Aesop



Det mest spännande butikskonceptet just nu sprang jag på i Zürich. Aesop. Varje butik är helt unik och Basels butik såg sedermera helt annorlunda ut än butiken i Zürich. Inte nog med att jag är en sucker för den här typen av produkter. Förpackningen, doften och känslan är superlyxig. Jag faller som en fura.


Finns att köpa hos Artilleriet (webshop och i deras fysiska butik i Göteborg) och nu också på You, på Birger Jarlsgatan i Stockholm. Vi kommer säkert se dessa produkter lite var stans inom en snar framtid. Inte mig emot!

3 kommentarer:

  1. Oooo vad snygga förpackningar, spännande. Dessa msåte jag läsa om. Är på jakt efter nytt shampoo, vill helst ha utan sulfater, parabener, siliconer osv. Vet du hur dessa är med tanke på det?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är också en riktig skönhetsjunkie!

    SvaraRadera
  3. Snygga förpackningar och flaskor har blivit som en grej nu och jag är helt med. Gillar!

    SvaraRadera