onsdag 7 mars 2012

Temptation


Jag ropade hej för tidigt. Alldeles för tidigt. Sitter fortfarande och bryter arm med influensan, och den tar mig varje gång. Jag är klen. Och då, när jag behöver det som mest, överöser ni mig med fina ord. Ni är så snälla, omtänksamma och personliga. Tack. Det värmer så mycket, så mycket.

Nu vill jag bli friskt. Detta är inte klokt. Famlar tappert efter små glädjeämnen som nytt schampo i fin smart plastflaska som visade sig dofta ljuvligt. Som läggvätska ungefär. Kemiskt och starkt. Det gillar jag. Bra är det också, och lite svårt att uttala.

4 kommentarer:

  1. Vilken vacker mage nedan. Och vilka ljuvliga bilder. Aj, aj med sjukligheter mitt i detta. Du behöver ju ladda inför kommande ting istället. Hoppas att det vänder - och det snart! Kram

    SvaraRadera
  2. Kämpa på vännen, det kommer att ge med sig, men jag vet hur frustrerande det är...inte alltid så lätt men att vara glad för det lilla hjälper lite. Kram

    SvaraRadera
  3. Jag ligger också däckad i influensa, så tråkigt så tråkigt... Men ett plus är att man har tid att surfa runt och hitta nya bloggar:)

    SvaraRadera
  4. Ett av mina 2 favvo schampon!

    Min hosta och förkylningsastma vägrar att ge sig, men i morgon ger jag jobbet en chans efter 2 veckors planläge

    Krya på dig... kram

    SvaraRadera