måndag 24 mars 2014

På en foto session på en bädd av blommor




Jag har tappat räkningen. Räkningen på antal dagar sedan jag bloggade, tiden går fort när man (läs jag) sysslar med annat. Så här såg det ut, en dag i mars när jag tvingade två främmande människor i finfina skor och blommiga skjortor att hålla handen på en bädd av utspridda blomster. Ännu en dag utanför boxen.

Fotografering för Gram shoes som öppnar butik på Södermannagatan 16, på söder nu i helgen. Woop-woop!

Vilka skor jag har beställt? Men ah, dessa så klart!

2 kommentarer:

  1. Ja, men såklart. Hade nån trott något annat än att fru Sylt skulle plocka hem leo-skorna!? ;)

    SvaraRadera
  2. There is an audio commentary for PIN-DOWN prada handbags GIRL featuring Johnny Legend and some cronies who provide both excellent commentary on the film and quite a few juicy tidbits on the rolex replica wrestling industry; another stellar commentary track on a Something Weird release.

    SvaraRadera